Jag tävlar

Jag tävlar om Justin Bieber postrar på www.justindrewbieber.blogg.se! Nu ska jag berätta om mina två drömmar om Justin Bieber!

Den första handlade om att jag och han gick på en dejt, vi gick till olika affärer och bara tog det runt. Sedan gick vi till min skola och vi spelade basket, fast helt plötsligt fick jag ont i benen så jag kunde inte skjuta? Sedan så blev vi bästa vänner! Haha drömmen var rätt så kort! ^^^

Den andra handlade om att jag och min vän Emely var på hans konsert, vi rörde hans hår (!) och så skrek vi en massor och vinkade, fast man kunde bara höra oss och resten av publiken var tysta? Sedan tog han upp oss på scen och vi fick vara backstage, vi grillade med Christian Beadles och honom och blev bra vänner med de! :D


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hallåj! :), hur är det läget idag då? Kram kram :)

2010-08-31 @ 18:51:59
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0