OH BABY BABY IT'S A WILD WORLD


Förlåt min Burek!


Irmas fina hår!




Gott!


Hej!
Idag var jag hemma ett tag och städade lite :) Vid halv 5 gick jag med Julia och lirade basket, haha det var sjukt roligt! Vi drev lite med bollen och så! Irma kom till Julia sedan när vi va hos henne och skärmde oss, haha! IRMA IS BACK! Bilderna ovan är från kameran, har inte usb-kabeln med det är bara och lägga minneskortet! :) Det funkar nu! Förlåt men jag har inte klippt klart videobloggen så den kommer imorgon, jag ska sova nu för jag orkar inte just nu! Skola om 2 veckor och några dagar så jag måste vänja mig att gå upp tidigt och somna tidigt! Ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tusen tack :D <33 hihi :D



dom kostade 80 kr :)

2010-08-05 @ 22:39:06
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0