Skönhetstips

Jag har precis dushat och pysslat om mig själv, här får ni lite skönhetstips:

♥ Slitet hår? Glöm kemiska produkter, det gör håret mer slitet. Använd olivolja och äggulor, haha jag vet det låter jätteäckligt men det funkar verkligen! Börja med att blanda ihop äggula och häll upp lite olivolja, vispa ihop och smörj in i hårrbotten ut till topparna. Det ska vara i håret 1 timma och sedan tvättar man ur det noggrant! Jag kan visa er för & efterbilder när jag gör det någon dag.
♥ Skrubba kroppen med en handske, man blir mycket renare. Smörj in dig med en bodylotion efter.
♥ Måla naglarna, måde på händerna och tånaglarna. Man känner sig så mycket snyggare då.
♥ Använd gärna ansiktsmask eller skrubba ansiktet med någon rengörning.
♥ Låt håret torka naturligt, det är mycket bättre än att torka med hårtork.
♥ Borsta inte håret när det är blött, håret blir bara slitet! Om du nu torkar med hårtork, torka och sedan när det är torrt borstar du. När du torkar det naturligt borstar du det bara när det blir torrt!
♥ Ha inte håret i en handduk, håret blir slitet så låt det vara öppet! 

Det är viktigt att ta hans om sig själv, man känner sig mycket bättre! Sköt om er! ♥


Haha jag har handduk på huvet, det va bara för bilden haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0