:D

Jag mår mycket bättre nu! Gick ju på promenad med pappa och den blev 2 timmar lång (vi körde på en långpromenad), träffade två fina labradorer som pappa kände! Jag vill ha en labrador här & nu, hihi. Sedan så frågade min yngsta bror (han är äldre än mig, bara så att ni vet) om vi skulle se en film och tidigare pratade vi om Shutter Island som jag sett innan, så vi såg den nyss! He loved it! Han tvingade mig att kolla hela filmen, men det var inte så farligt! Han motiverar så bra!

Det är inte bara vänner som får en att må bra, det kan vara familjen också! I det här fallet var det min familj! Speciellt min bror, jag älskar er! ♥


Den enda bilden för dagen!


Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Skönt att du mår bättre! Å ja, familjen är allt=)

2010-08-08 @ 14:40:49
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0