:(

Nejnejnej! Jag mår illa, jag har ont i huvudet och det känns inte bra! Kanske behöver frisk luft, vad vet jag. Ska på promenad med pappa snart! Kan berätta lite om dagarna jag missat blogga:

Igår: Belma fyllde år! Grattis gumman! Vi var ute och åt godis, drack läsk och spela fotboll och tog det lungt! Vädret var så fint! Ska visa er några sköna bilder! Emely och jag var ute sedan själva, kom hem och webba med en massor och sedan somna vi!

Idag: Vaknade och hade ont huvudet, Emely mådde illa så hon gick hem :'( Vädret är inget vidare så det spelar väll ingen roll igentligen, fast vi skulle haft kul om vi inte mådde illa & så!

 


Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

ÅÅhh gumman, dina ord gjorde min dag! TACK! Du är en sådan solstråle, det ska du veta! Du är så snäll och rar, man blir så glad! Va alltid den du är för du är fantastisk!!



TUSEN KRAMAR!

2010-08-07 @ 17:31:59
URL: http://afrobelita.se
Postat av: A f r o b e l i t a

Hoppas förresten att du mår bättre snart!!

2010-08-07 @ 19:24:10
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0