FELÅT :(

Jag har inte uppdaterat så mycket, det ska bli ändring på men jag hade inte så mycket att säga eller jag menar att jag inte hade några bilder för mobilen dog och jag tog inte med kameran! Men jag kan berätta lite:

Var med Julia hela eftermiddagen, sedan kom Kalle Banan och John ut och vi hade lite roligt, haha. Sedan så skulle ju Julia sova hos Kalle med John (katastrof!) så då gick vi dit, haha Julia var inne på skype och pratade med sina Habbovänner och Kalle var ju lite rolig hahaha. Sedan gick jag hem vid halv 11 och får 1000 sms av Julia, HJÄLP MIG!


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig idag? :)

2010-08-02 @ 18:26:35
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0