JAG HAR FÅTT EN KATT!

Jag är väldigt glad! :) Han heter Morris, han är svart och har speciella gula ögon! Så söt är han, 1 år gammal. Jag sov hos Emely igår och vi pärlade pärlplattor, hoppa studsmatta och färgade mitt hår. Mitt hår är nästan svart just nu, men det kommer lägga sig sen :)

Kom hem vid 2 tiden så frågar pappa "Vet du vad det är där nere?", jag trodde min bror var där och så ser jag Morris i garderoben, han kom idag så han är skygg och förvirrad men nyfiken! Gud vad jag är glad! Haft 2 katter innan och båda försvann 2007, haha deras namn var från Pokémon och Morris är ju från ett program från Disney Channel, vad heter det nu igen? Kaninen och hunden ni vet? ^^

Kommer bilder snart :D

Kommentarer
Postat av: M I M I

men vaa??!! åh så kul! åhh jag älskar katter:D

min katt blev påkörd i vintras :(

2010-08-14 @ 16:08:36
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: josse

hahahaa, Brandy & Herr Morris..

HAHHA, i still remember.. xd

Väntar på en bild på katten! :D:D <3

2010-08-14 @ 17:27:22
URL: http://josseeberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0