LITE BILDER FRÅN PHOTOSHOOTEN :D














Hej!
Ovan ser ni bilder från min lilla photoshot med Emely igår, lite bilder till min nya header som Emely ska fixa. Här har ni lite kort om gårdagen och idag:
Igår: Emely var här, vi spelade keyboard och jag lärde henne spela Baby & Favorite Girl med Justin Bieber. Sedan så hade vi ju photoshoten. Bakade kladdkaka medans hon försökte fixa min header men det gick inge bra :( Men det kommer en någon gång :D Så gick vi ut efter ett tag och Emely knuffade mig i en köpcentrum och jag tappade balansen och slog i väggen, det blev tyst och alla glodde, HAHA. Sedan sov jag över hos henne och vi badade, tittade på de två filmerna Shutter Island & Det regnar köttbullar. Sedan somnade vi bredvid hennes Justin Bieber vägg!
Idag: Vaknade och såg Justin Bieber, hihi! Sedan så segade vi bara och hoppade lite studsmatta, jag gjorde en sång om hennes katt & så såg vi på katter som bråkade, haha. Sedan åkte vi in till stan och cyklade runt, nu är jag hemma och jag ska rensa bilder.

Jag  lovar att uppdatera som jag gjorde på min förra blogg, med bilder & sådant varje dag! Nu har jag fått reda på att jag har en minneskortavläsare i min dator :D

Kommentarer
Postat av: RIKARDFERNANDEZ<3

hon släpper bilder :D<3



btw: jag är itne gayyy

nannananannanna

2010-07-28 @ 00:33:57
Postat av: Ruvejda

RIKARD: HAHA, nej du är inte gay du är snäll + har du en tjej så det så! :D<3

Haha klart jag släpper bilder :D:D:D:D:D

2010-07-28 @ 00:38:03
URL: http://vejjjda.blogg.se/
Postat av: MYMiC

söt tröja!

2010-07-30 @ 16:20:04
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0