Frågestunden - svar!

Belma: wellll wellll...vad var bäst med din resa detta år ?:D
Sv: Det var nog att få umgås med mamma, bada och äta god mat! :D


Julia amne:

1.Vad är dina måsten inför hösten när det gäller mode? ;D

2. Hur gammal är du?

3. Vad heter du i efternamn?
4. Varför?
 
Sv:
1.

2. 14
3. Det är hemligt.
4. För mina föräldrar heter det?


Kikki:
1. Vilket land kommer du ifrån?
2. Hur många syskon har du och vad heter dom?
3. Vem är din bästa vän?
4. Vilka bloggar följer du?
5. Är du ett stort modelejon?
<3

Sv:
1. Bosnien
2. Två bröder, Kerim och Naim.
3. Emely
4. Kenzas, Fokis, Simone, Arlinda, Michaela, Jessica, Emelys, Justin Bieber. Det är typ alla :)
Emely:
1. Är jag bäst?
2. är du bäst?
3. jag fick fixa din design om jag tog dom dära biderna, elr hur?
4. är jag värd justin bieber?
Puss & kram!

Sv:
1. Ja
2. Ja
3. Ja, men när?:)
4. Om han gör dig lycklig så ja :)
Arlinda: Vilken kändis kille är snyggast!?:D<3
Sv: Justin Bieber såklart :D<3
Anonym: Hur sminkar du dig?
Sv: Visar det i en videoblogg imorgon :)
Anonym: Glömde en till fråga, hur fixar du ditt hår?
Sv: Mitt lockiga hår är mitt naturliga, annars plattar jag det. Kan visa när jag har en speciell frisyr hur jag gör den då :)
Det var alla frågor, hoppas ni blev nöjda med svaren :)

 


Kommentarer
Postat av: josse

:O följer inte du min blogg.. ? ;o xd <3

2010-08-17 @ 10:49:39
URL: http://josseeberggren.blogg.se/
Postat av: arlinda

hihi sötnos:)<3

2010-08-17 @ 23:51:52
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0