GRÖNA LUND 2010






















Ser liten ut men tröjan är lång, haha!




Min man! Jag vet, jag är tsm med min hatt. Lite otrogen, hehe.


Kommer ihåg när Emely tog den här bilden, det sprutas eld ut från den där grejjan, och sedan så sa jag det till Emely hon backa direkt haha.










Emely ser ut som hon ska skita och jag ser ut och vara hennes tränare och pressar henne, hahahahahaha!


Vi håller på att åka upp! :O














Läskig bild, i know.


Haha titta Amanda och Jessica i bakgrunden!




Ingen kö till Vilda Musen, men vi skulle precis gå :(


Gröna Lund 2010, bäst!
Åkte allt förutom fritt fall, frittfall tilt, katapulten och barnkarusellerna! Ville åka fritt fall & de där men jag vågade inte åka ensam, men nästa år har jag lovat mig själv! Får se hur det blir ^^ Ni ser att vädret blev bara bättre och bättre, vi fick perfekt väder. Imorgon kommer videobloggen upp så jag berättar lite mer detaljerat om spökhuset!

Men det här åkte jag:
Vilda musen
Kvasten
Jetline
Insane
Pop-expressen
Extreme
Kvasten
Blå tåget
Kättingflygaren (slänggungan)

Kommer inte på något mer! Men jag stör mig på köer, jag vill bli känd haha! Sedan frågar en intervjuare "vad är ditt mål med att bli skådespelare?" mitt svar: "att slippa stå i köer på tivoli". Haha, nej vad hemsk jag är! Nu får jag leva med köer! Vi ses nästa år Gröna Lund & Stockholm! ♥

TACK AMANDA, JESSICA, EMELY & PÄLLÄ!

Kommentarer
Postat av: manda

var inte slänggungorna lite läskiga? :O <3

2010-08-08 @ 02:32:04
URL: http://mandisz.blogg.se/
Postat av: M I M I

åhh det var så längesen jag var på gröna lund!!!

tycker att dom borde skaffa en större och längre och läskigare berg och dal-bana :D haha

2010-08-08 @ 11:43:04
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: BeBrave

ha en fin dag :)

2010-08-08 @ 12:51:25
URL: http://bebrave.blogg.se/
Postat av: emely

ÅÅÅ NUKOPIERAR JAG BILDERNA!!!

sakanrt<333

2010-08-08 @ 13:06:28
URL: http://coooki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0